BREVET
Hei, Dine Penger!
I 2010 kjøpte vi en 63" Samsung 3D TV for 25 000 kroner hos Elkjøp Stoa i Arendal. I 2012 fikk vi imidlertid problemer med at TV-skjermen ble svart, og at den nektet å slå seg på igjen. Vi ble derfor henvist til et serviceverksted i nærheten, som hentet TV-en, fikset den og leverte den tilbake etter tre dager.
I april i år skjedde det samme igjen. TV-en ville ikke slå seg på. Vi ble nok en gang henvist til et serviceverksted som hentet TV-en vår. Avtalen var at det ikke skulle ta lang tid, maksimalt 1–2 uker. Det skjedde ikke. Månedene gikk, og vi fikk ingen oppdateringer fra verkstedet. Når vi ringte for å høre hva som skjedde, oppga de forskjellige årsaker til at den ikke hadde blitt reparert.
Etter mange telefoner til både verkstedet og til Samsung fikk vi etter fire måneder beskjed om at Samsung ville gi oss en ny TV. Den 7. august fikk Elkjøp en e-post fra Samsung hvor dette går frem. Nå, fem uker etterpå, nekter Elkjøp fortsatt å gi oss TV-en.
Mvh Linda Hansen med familie