MISFORNØYD LEASINGKUNDE: Simen Trondsen fikk ferien sin ødelagt av en skyhøy påkosttakst fra Mercedes-forhandleren Teknisk Bureau.
MISFORNØYD LEASINGKUNDE: Simen Trondsen fikk ferien sin ødelagt av en skyhøy påkosttakst fra Mercedes-forhandleren Teknisk Bureau.
Foto: Håkon Steinmo

Leasingkunden Simen fikk påkost-takst på 97.000 kroner

– Det høyeste påkostkravet jeg har sett, sier ekspert. Teknisk Bureau i Tromsø skylder på dårlig kommunikasjon, og sier de aldri har forventet at Trondsen skulle betale påkost-summen på nesten hundre tusen kroner.
Bli abonnent for å lese videre.
Er du abonnent?
Prøv 1 måned for 1 krone
Les Dine Penger digitalt

Alt innhold på dinepenger.no.
Avslutt når som helst.

Prøv 1 måned for 1 krone

Ordinærpris kr 69,- pr. mnd.

Digitalt hver dag og magasinet levert hjem

Alt innhold på dinepenger.no.
+ magasinet levert hjem 11 ganger i året.

Prøv 1 måned for 1 krone

Ordinærpris kr 79,- pr. mnd.