Foto: Siv Dolmen

Forbrukernes nye bestevenn

DNB, Google, Facebook. Forbrukerrådets nye direktør, Inger Lise Blyverket (50), er ikke redd for å ta et oppgjør med de store og sterke.

Hun var usikker på hva hun gikk til. Hun hadde fortid som lærer, fagforeningsleder og forhandlingsdirektør, og hadde liten oversikt over hva Forbrukerrådet gjorde. Og nå skulle hun bli øverste leder. Noe av det første hun gjorde, var å innkalle de 140 ansatte til en prat. Hver og én. På tomannshånd.


– Nå har jeg speed-datet rundt 130, og nesten alle sier det samme: At de identifiserer seg sterkt med oppdraget vårt. Å være forbrukerens røst ut i samfunnet, hjelpe de

Bli abonnent for å lese videre.
Er du abonnent? Logg deg inn her
Prøv 1 måned for 1 krone
Les Dine Penger digitalt

Alt innhold på dinepenger.no.
Avslutt når som helst.

Prøv 1 måned for 1 krone

Ordinærpris kr 69,- pr. mnd.

Digitalt hver dag og magasinet levert hjem

Alt innhold på dinepenger.no.
+ magasinet levert hjem 11 ganger i året.

Prøv 1 måned for 1 krone

Ordinærpris kr 79,- pr. mnd.